İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü


Biz Kimiz? Ne Yaparız?


Türkiye’nin en köklü üniversitelerinden biri olarak akademik alanda bir marka hâline gelen İstanbul Teknik Üniversitesi, şimdi bu derin birikimine İTÜ İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü ile stratejik bir çerçeve çiziyor. İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü; İTÜ’nün akademik sıralamalarda istikrarlı bir şekilde üst sıralarda yer alabilmesi için gereken iş birliklerini sağlama, öğrenciler ile üniversite arasında “üniversitenin bir parçası olma” algısını ve birlikteliğini oluşturma, öğrencilerle mezuniyet sonrasında da süren kalıcı ve etkin bağlar kurma, başarılı öğrenciler için İTÜ’yü daha da cazip kılarak üniversitenin öğrenci profilini yükseltme, yabancı öğrenci ve akademisyen sayısını artırarak İTÜ’nün uluslararası kimliğini geliştirmenin yanında, üniversite gelirlerini artırma ve çeşitlendirme üzerine yapacağı çalışmalarla da İTÜ’nün ulusal ve uluslararası çaptaki bilinirliğini ve marka değerini yükseltme amacıyla çalışmaktadır.
İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü’müz, İTÜ için etkin bir marka iletişimi stratejisi oluşturulmasında başroldedir. Bu bağlamda, üniversitemizin ulusal ve uluslararası çapta yapacağı tanıtımların uygun platformlar aracılığıyla desteklenmesi ve 250. yılına adım adım yaklaşan üniversitemizin kimliğiyle uyumlu bir imaja kavuşabilmesi için gereken projelerin yönetimini ve koordinasyonunu sağlar.